Beauty

Review: Krauter Sheabutter Cream

Fie vara, fie iarna pielea noastra are nevoie de ingrijire si hidratare. Personal, sunt putin pretentioasa la folosirea cremelor pentru corp in sezonul cald, asta pentru ca nu imi place aceea senzatie lipicioasa de dupa. In  general, in sezonul calduros tind spre texturile tip gel. Insa, de doua saptamani in rutina mea a intrat crema de la Krauter pentru hidratare cu unt de shea.

Crema are la baza unt de arahide provenit din arborele African Shea si este recomandata pentru pielea sensibila si uscata, lasand-o moale si catifelata.

Recipientul cremei este de plastic, iar ambalajul este unul destul de simplu, tip borcan. Consistenta cremei este foarte usoara si se absoarbe foarte repede in piele. Ce imi place foarte mult la ea este ca nu lasa pelicula grasa, are un miros placut si ofera pielii hidratarea de care are nevoie. Este o crema buna pentru sezonul cald, lasand pielea foarte matasoasa si cu un aspect sanatos. Totodata are si un efect calmant pe care l-am observat dupa o sedinta de bronzare. Simteam ca ma tine si o usoara senzatie de usturime, iar dupa folosirea cremei pielea si-a recapatat aspectul iar toate simptomele au disparut.

Deasemenea crema contine in compozitie ulei de argan si ulei de migdale provenite din medii controlate biologic, iar produsele sunt cruelty free. Crema are 250 ml, valabilitate 12 luni de la deschidere si costa 25 lei. Produsele Krauter le gasiti pe www.life-care.com.

❥Maria!

You Might Also Like